rengenochmilen

Rengen. mycket cykling. dock slapp jag det mesta. tyvärr.
tävlingar. tävlingsinstinkt. fuskande. fotboll. lite sömn. orientering. marre åt mycket chips.
jag åt lite mindre. mycket cola gick åt. heda är korttorsk. jag lovar. det var kallt i vattnet på kvällen.
det var desto varmare i bastun innan. mycket "jag har aldrig". SJUKT god mat på lördagskvällen.
sjuka lekar. christer. kryckan. chrille. kricka. kärt bart har många namn. detta barn är hurtigt.
jag lovar.

kort sagt: rengen var faktiskt nice.

Hem efter det, duscha, byta om, ta bilen till Linköping igen. Ta bilen till mjölby. hämta Emma, Rosalie & Hanna.
Hämta pizza. åka och kolla på mjölbys F93. äta pizza. jag och wille sov, underhållande match?
åkte till linköping. fikade och sedan hem till wille för att se Stockholm Boogie.
Sov hos wille. woho. Upp, åka hem, packa väska. ta tåget tillbaka till wille. Välkomnas av tacos. sjukt gott.
Ellinor smälte osten. tack för det. inte.
Hade inget att göra. micke var elak, svarade inte i telefon. latmask. bestämmer oss för att köra hanna istället.
tåget åker. Micke svarar. timing. åka till mjölby, jag sov i bilen. jag körde hem. mycket kö. hög musik. söta tjejer.
hem till wille. packa. buss till micke. bil till vidingsjö.

Ut i skogen med kryckan. ungefär en mil. Inte många meter i spåret. många berg hittade han. han gillar nog att klättra, det kändes som det iallafall.

så. kan vara jobbigt att läsa. gör det om ni vill, annars skit i det. min helg + måndag. puss.

Tidigare synpunkter!
jag kallar mig inget. bara roblas. skrev:

Grymt att du skriver F93 i fet text! :D hahah

2009-05-26 @ 22:57:07
URL: http://roblas.blogg.se/
jag kallar mig inget. bara roblas. skrev:

Grymt att du skriver F93 i fet text! :D hahah

2009-05-26 @ 22:57:14
URL: http://roblas.blogg.se/

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0