Otursdag igår. Lyckodag idag?

jobbet. första dagen sedan i fredags. det var jobbigt att komma upp imorse, 06.00. det var det.
ganska lugnt idag. skönt.

Dagen bjuder på jobb, sedan ska jag handla med mor min. Ja, jag ska handla .. måste ha lite proteiner och kolhydrater efter träningarna. Så bananer och gainomax blir det mycket av...och igår lagade jag mat.

Dock gick det inte sådär jättebra, som det skulle kunna gått.
Istället blev spagettin överkokt, jag glömde köttfärssåsen först, jag lyckades lägga "microlocket" på en platta så det smälte, det luktade bränt i hela köket, jag slängde ner locket i diskhon, slog ner ett glas i tusen bitar, öppnade dörren, snubblade, hade nästan ner datorn i golvet, det luktade mer bränt, det stektes plast på plattan, jag sket i allt.. jag åt.
Sedan kom  pappa hem och hånade mig, till råga på allt. Jag hatade gårdagen först.

sedan blev det träning, i linköping. löpning först, sedan fotboll.

Team Orutin 1 - 0 Team Rutin
Viktigt med seger. Dock missade jag straff, det var nog årets sämsta.

Tidigare synpunkter!
roblas! skrev:

känns som om du skaffat massa nya vänner som du

har massa interna grejer ihop med och så har

du nästan glömt oss, lite halvt! :(

2009-05-27 @ 14:14:48
URL: http://roblas.blogg.se/

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0