Mina vänner ...

... är dom bästa. Det har sagts många gånger förut, av många olika personer.
Men nu är det så att jag spenderat, enligt många, lite för mycket tid i Linköping och tycks glömma bort mina vänner.
Men det gör jag inte. Detta är mitt sätt att visa det på ...

ROBLAS


en söt kille, som ni ser. han gillar hud, som ni ser, och alkohol, som ni ser.
han har rufsigt hår, så att han ser rufsig ut, när han inte plattar det. det är tufft.
jag har skrivit i ett tidigare inlägg allt han är för mig. det stämmer också.
jag har aldrig sett någon slösa så mycket pengar som roblas gör. på så kort tid.
det är starkt av honom. fast dåligt. på ett sätt. roblas gillar att tycka synd om sig själv.
och att få andra att tycka synd om honom. vi tycker alltid synd om honom.
men bara för att vi älskar honom.


MAX


han är en charmig kille. med "glimten i ögat" och gittaren i handen.
han är lite 80-tal. det slog vi fast när vi skulle på maskerad. vi trodde först inte
att max hade klätt ut sig. men det hade han. fail. max gillar uppmärksamhet.
därför spelar han alltid gitarr när tjejer är där. och så spelar han "hallelulia"
och "vonderwål". för han vet att töserna tycker om dom låtarna. så han spelar dom.
max är bra på att bruncha. det är han. för han har många pålägg hemma.


ZODA


zoda är en känd rappare. iallafall bland hans nära och kära. han är tuff.
ibland funderar vi på om han inte är eminems avkomma. de har många likheter.
om man tänker efter. båda är vita. båda rappar. båda har mössa på sig ibland.
creepy! zoda är en tuff kille. fast ibland kan han skratta. och vara larvig. det är kul.
vi tror iallafall på att snart. snart. då kommer zoda bli lika stor som hampoera.
eller heshows. vad han nu heter. vi längtar dit. då ska vi glida på hans räkmacka.




bara så ni vet. så har jag fler vänner. de kommer. såsmåningom. ska bara hitta dem först.

och ja. jag drar två inlägg på en dag. kanske fler. för jag är tuff.

Tidigare synpunkter!
roblas. skrev:

grymt bloggat kim, riktigt grymt! :D

2009-05-27 @ 14:50:04
URL: http://roblas.blogg.se/
max skrev:

hahaha, mkt bra kim!

2009-05-27 @ 16:29:43
Anonym skrev:

acke dåå???

2009-05-27 @ 19:05:00
Anonym skrev:

Ja kan va din vän / den mystiska

2009-06-01 @ 15:58:16

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0