jobbelijobb ..

01.50 .. jag jobbar .. inte många andra som har den äran, faktiskt.
de flesta är nog ute och mår dåligt nu. men fan vad jag skulle kunna ge för en öl.

fast jag måste hålla mig, det har jag lovat mig själv. för nu är det försäsong som gäller!
oh dra mig baklänges så skönt det är att vara igång. men som sagt, kroppen tar stryk.
men sedan mår den bra .. det vet jag :)


Imorgon blir det tillbaka till linköping, då är det innebandypass som gäller. å helvete va skönt!
det har vi längtat efter, som bara den!!

och i helgen blir det rengen. cykling 2,5 mil. woho!

nu måste jag återgå till arbetet, ta ett par samtal. många lyckliga ikväll. glada i hatten, så att säga.


Tidigare synpunkter!
Hanna skrev:

haha de lät inte allt för kul om man säger så, mitt inne i stan och allt ,p

2009-05-22 @ 11:31:29
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0