GLORY GLORY MAN UNITED!

SÅJA! Manchester United, champions of england, champions of the world, champions of europe(?)

Tredje ligaguldet på tre år, artonde totalt. Mesta mästare tillsammans med Liverpool.
Ligacupseger, final i champions league. Går det ens att diskutera vilket lag i England som är bäst?

Egentligen skulle man iväg ikväll o fira. Men icke, det blir jobb för min del. Underhåll mig via sms, tack!

***
Missade träningslägret hos geson nu i helgen p.g.a. lite andra bestyr, såsom jobb och dylikt.
och igår blev det ruskigt trevligt när vi samlades hos Emil för en JÄVLIGT sen inflyttningsfest och en
någorlunda sen födelsedagsfest och en ruskigt läglig s.k. "firmafest".

Vi glassade på trädgår'n, vi lekte med hunden texas, vi fick lära oss nya lekar, vi fick lyssna på IDOL-STEINAR,
vi ägde Hugo. En lyckad kväll helt enkelt.

Lite bilder från gårdagen då ..

                      

Nu ska jag springa ett par glädjevarv runt huset. För united vann ju ligan. Men det kanske jag sa? :)

Tidigare synpunkter!

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0