core.

okej. not fair.
Fyra fyspass. två dagar. två ben. värker som hundra.
ligger i sängen nu. vill ha en glass, men den finns givetvis inte inom räckhåll.
den finns faktiskt en våning upp. i frysen. NO SHIT SHERLOCK!?

men seriöst, jag vet inte om jag kan röra benen. jag tror inte det.
har inte vågat prova sedan jag la mig i sängen. kanske ska göra ett försök..

... nu så. jag lyckades faktiskt flytta det åt sidan. men det värkte. ojoj.
glassen känns avlägsen. men jag ger mig, på ren svenska, FAN inte!

jag återkommer så att ni får följa min väg fram till en lyckligare natt. en glass!

Tidigare synpunkter!
kk skrev:

Jag kan göra din natt lyckligare ;)

2009-05-20 @ 02:27:40
Hanna skrev:

haha va? vadådå? ;p

2009-05-20 @ 21:07:43
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0