boom booom booom,

Chill. Pizzakväll på jobbet. Diskuterades, skrattades och, inte minst, åt pizza.
De har läskiga pizzor på Pappa Grappa. Goda dock, men läskiga.
För att inte tala om namnen. Mezza Luna, Due Gusti osv..
plus att man inte ens förstår vad ingredienserna är ibland. Men det blev gott.
Och det är ju faktiskt huvudsaken.

Nu ligger jag hemma. Mamma har tjejträff. och jag som har nog med syrran o morsan.
Nu har vi x antal fruntimmer till i huset. tänk er själva..!
PRECIS! Det pratas LITE för mycket .. men det är väl så det är med tjejer.
Tur att vi killar inte är sånna iallafall , eller?

Jävla tur att jag har Promoe som kan överrösta dem. Han är bra på det.

förresten. boom boom POW!
skön remix.


Tidigare synpunkter!

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0