and dot dot dot . . .

Klockan är 06.45. Jag undrar när de ska insé att tidiga mornar INTE är min grej.
Har ju för sjutton gubbar huvudvärk hela dagen sen.
Men vad gör man inte .. hmm, dubbelhmm.

**
HIttade förövrigt INGEN ork till att göra om bloggen. Får se vad som händer med det.
Kör väl på som vanligt. Inga läsare. Inga kommentarer. och totalbrädad av roblas.
Men lika glad för det är jag men gladast är nog Roblas. nanana.

**
by the way .. Jag har sagt det förut, jag säger det igen - Alex Schulman är KING!

nu ska jag återgå till jobbet.
Finns visst folk som är morgonpigga i det här landet. gosch, tänka sig.


Tidigare synpunkter!
Jennifer skrev:

HATA Alex Schulman :o

2009-05-14 @ 09:28:45
URL: http://youneverwalkalone.blogg.se/
kk skrev:

Jag vet vart orken tog vägen..

2009-05-14 @ 13:42:30
Jennifer skrev:

Hur kan du säga så?! :o han är äcklig..

2009-05-14 @ 14:54:53
URL: http://youneverwalkalone.blogg.se/

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0