väckningsdags!

Jag är på jobbet. Har varit det i 30 min.
Helvete vad svårt det är att komma igång efter att ha varit ledig flera dagar.
Ghosch! som Långben skulle ha sagt.

Ringde och väckte Ullajävel förut. She got maaaaaad! BIG TIMES!
vad jag fick som hälsningsfras var; mmmmmmmmmmm
tätt följt av ett tjut, orsakat av en mycket arg knapptryckning. Den varade i ca 30 sekunder.
sedan stod det, klart och tydligt: SAMTAL AVSLUTAT.

GOTCHA! Mo-ha-ha-ha!

(hoppas bara inte att det är ett bestående hat. Kan bli jobbigt då!)

**

Nästa väckning; Tjarlii !
Det blev SMS-varianten denna gång.


Karlsson(07.30): vakna vakna vakna vakna vakna vakna vakna.
annars hemsöker jag dig naken i typ 4 nätter!

Tjarlii(07.45): Blääääääääääääää!

Karlsson(07.50): Såja! Bakis? Sköööööönt!!

Tjarlii(07.55): Om någon dödar mig nu så skulle det inte kännas...

**

Roblas fick också ...

Karlsson: Om du sover nu får jag ligga med Nina!

Roblas: tyvärr

Karlsson: Skönt att någon är vaken!

Roblas: Jag vet. :( har tappat rösten typ också, förkyld!

Karlsson: Jag är på G där också. Mördarhosta under natten :)

Roblas: Ärligt? :/ Fattas bara svininfluensan.

Karlsson: Ja, eller klamydia ...
**
ganska nöjd med min väckningsmorgon. faktiskt.
jag gillar att få andra att lida för att jag måste gå upp astidigt. wohoo!

Tidigare synpunkter!
roblas. skrev:

det var en härlig morgon faktiskt, fast typ ändå inte. men skönt att veta att du också led. :) på nåt vänster.



ett tips, väck aldrig max. aldrig aldrig aldrig. aldrig. punkt. aldrig.

hemska tanke. värre än att falla nerför ett stup ett helt dygn.

han är en väldigt mörk och arg människa.

2009-06-04 @ 21:53:04
URL: http://roblas.blogg.se/

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0