Ullajävel!!!!!!!!!!!!!!!!

Det finns en tjej. en dam. en kvinna. ett fruntimmer. ett mensvrak. kalla det vad du vill.
Hon är både skrämmande och bra på samma gång. faktiskt. det gör det hela än mer skrämmande.

Hon heter nästan Agneta. faktiskt. hennes granne kallar henne det.
Då heter man nästan det.
Så är det. Hon har en defekt. fast den är inte synlig.
den bara är där.
den är att hon inte riktigt klarar av det här
med smilegubbar. Ingen farlig defekt,
men skrämmande till en början. det är den.

Men om man bara tar sig förbi den hemska starten
så kommer dem. mer och mer. fast drygheten,
den iskalla ytan, den är kvar. men sakta men säkert
tinar hon. lite som när man lägger en isbit i ett
kylskåp. Det går inte alls snabbt, men tittar man riktigt
noga och följer utvecklingen så ser man att det sker.
HEUREKA!

Nu har jag gjort min del. kanske får man ligga nu.
fy så jag säger. Agneta, Agge, Ullajävel.
whoever you are. hoppas du är nöjd nu.

förresten. jag kommer ha en sinnesjuk helt otrolig helvetes superdupermegaträningsverk i magen imorgon.
Tur att helgoot och jag kan peppa varandra! Wohoo!

Tidigare synpunkter!
puss skrev:

puss

2009-06-02 @ 22:49:49
Robin Lantz skrev:

LOOOOOOOOOOOOOOL!

Fina ord om Ulla måste jag säga. Snacka fantasi mannen :-D

2009-06-17 @ 04:14:07
URL: http://robinlantz.blogg.se/

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0