summerlovi'n.

Det är helvetes jävla sommar nu. det är så jävla underbart.
MEN JAG HATAR POLLEN!
Ungarnas studentvecka börjar väl nu ungefär, så jag håller mig borta från stan.
Jag tänker hänga i Linköping och bara springa milen typ. blir väl något corepass också.
och  maqpass. och lite vattengympa. och box. och crossfit. osv. försäsong, kallas det.

27 jävla dagar till Sportscamp!
34 jävla dagar till Hultsfred!
41 jävla dagar till Sportscamp(igen)!

Fett nice sommar. Vi är astaggade.

men nu ska jag ut i solen. till max. och roblas. och bara mysa. me love.

btw. celia är ett as. hoho.



BÄSTA SPANIEN.



Tidigare synpunkter!
celia skrev:

är JAG ett as? :| vad har jag gjort nu då, emokillecutblood89?

2009-06-01 @ 19:43:38
URL: http://ceelia.blogg.se/

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0