middleofthefuckingsummer.

midsommar igår. det var trevligt.
började at simons med roblas och simon.
det spelades fifa. sågs på americas funniest homevideos.
skrattades. pratades. lyssnades på musik.
drack öl. ofcourse. vad annars?

max kom. han körde. big laugh. haha.
vi åkte till arkösund. trevlig bilresa faktiskt. woho.
hamnade på arkösund camping. satte oss ner vid
adams husvagn. drack mer öl. ofcourse. vad annars?

tog oss sedan vidare till pelle & emil. fint folk där.
drack ännu mer öl. ofcourse. vad annars?

vidare till lundby. woho. skog. kul.
gegga. mindre kul.
fint folk. kul.
drack ytterligare lite öl. ofcourse. vad annars?

slutade hemma. kul.
tog en sista öl. ofcourse. vad annars?


FÖR ÖL ÄR JU SÅ JÄVLA GOTT!
nej, jag är inte alkhoholist.
bara livsnjutare. sådeså.
ofcourse. vad annars?

Tidigare synpunkter!
ellinor skrev:

jag som trodde jag skulle få träffa dig i lundby på midsommar, men icke :/

hoppas det är bra med dig :)

kram kram

2009-06-24 @ 00:14:55
URL: http://www.metrobloggen.se/ellinoranzelius
ellinor skrev:

haha den va rätt värdelös eftersom jag kommenterade innan jag läste :P synd att jag inte såg dig när du tittade förbi :P

2009-06-24 @ 00:16:35
URL: http://www.metrobloggen.se/ellinoranzelius

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0