maggio <3

Woho. Löppass avklarat i ryd.
Imorgon väntar styrka/core i KFUM-hallen. ska bli skönt.

Så jävla skönt väder. helt lovely!!
Hoppas det, mot all förmodan, håller i sig..

sitter och kollar runt på bloggar..
schulman is king.
Maggio is queen.

på tal om maggio.. checka stalkern.
The Sims - Maggio
Skrolla ner lite och kolla bilderna. Jag blir fan rädd ..

på återseende.
" ... Det var 17 år 17 år i staden där jag växte upp och så märker du hur fort det går .. "

Tidigare synpunkter!
Cissi skrev:

1000apor i mitt hjärta.

2009-06-02 @ 00:24:43
URL: http://cissys.blogg.se/
you know who! skrev:

wooooho!

2009-06-02 @ 11:32:36

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0