gone, gone gone, disappeared, reappeared!

En kort tillbakablick på helgen.
Fredag, panik på jobbet. tog ett randomtåg till sthlm och mötte bröderna magnusson där. och sara också då.
sedan firade vi annas student, käkade god mat, spelade bra spel och hade allmänt trevligt. sedan bil till stan, tunnelbana till kungsan och utgång på vickan. Mycket trevligt, otippat att träffa Ovechkin Aronsson där.. men tur det, annars hade jag aaaaaaldrig hittat någonstans att sova. woho!

Lördag, upp tidigt ta buss till stan från nacka, tunnelbana till högdalen för att möta erik och sedan bila hem med honom.
Sedan fira systra min som fyllde 9 bast i lördags, sedan bilen till Linköping och träffa wille. sedan bilen för att hämta agnes, sedan ut till sturefors för matchtittande och förfest och sedan krogen. trevligt trevligt.

söndag sov länge med marre på övervåningen, sedan mcdonalds, söderling och sedan mycket Jack Vegas. Helvetes jävla fan va tur vissa ska ha, idiot-marre och idiot-wille. dryga svin.

Min helg och anledningen till att vissa(celia!!!) säger att jag har försvunnit. That's not the case - i'm just a busy man!

Puss. hej!

Tidigare synpunkter!
celia skrev:

hahaha. du älskar att skriva om mig i din blogg darling!

2009-06-10 @ 23:16:40
Grappo skrev:

Heja Kim!

2009-06-13 @ 13:57:44

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0