Sanningen om Roblas

Jag har en vän. Ni vet, på grund av rubriken, vem jag menar.
Han är, vad man i staterna skulle kalla, en backstabber.

Trots att vi är bra vänner, trots att han snart kommer få en hel
drös med vuxenpoäng p.g.a. Vincent's ankomst, trots att jag
ofta har sagt att den glansiga blå tröjan från adidas är asläcker
och jag jättegärna skulle vilja ha den.

Trots allt detta alltså, så har Roblas gått ut på sin blogg och annonserat
att han vill ha den.
Utan att ens prata med mig. Jag tycker det är så vidrigt dålig stil.
Det är ungefär som att sno min flickvän. Om jag hade haft någon d.v.s.

Var bara tvungen att få detta ur systemet. Och så var jag ju tvungen att
skriva något, eller hur?

(btw, jag älskar honom iaf.)

Tidigare synpunkter!

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0