Jag köper allt som inte går att köpa för pengar, för pengar!

Alla vet vem som åkte ut ur Idol. Jag hatar det.
usch, fy, blä, mjäääääää!

Oh. Jag vill shoppa. Jag vill köpa massa grejer.
JAG VILL!

typ detta.
  • Assasins Creed 2
  • InFamous
  • Uncharted 2
  • FIFA 10
  • How I Met Your Mother-box
  • Scrubs-box
  • 2½ men-box
  • Dexter-box
  • The Office-box
  • Family Guy-box
  • Kläder, massa kläder!


jag vill... faktiskt. Jättemycket!

Men en sak är klar - Eskilstuna, here we come! <3

Tidigare synpunkter!
Emelie skrev:

shit. jag som inte har städat...

2009-12-06 @ 12:34:19
tirees- au pair i D.C. skrev:

eeeeh How i met your mother boxarna, så värda alla pengar!

2009-12-09 @ 02:23:35
URL: http://tirees.blogg.se/

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0