Deeeerbyyyy!

Jag har verkligen fastnat för Lady GaGa - Bad Romance. Det har jag.
Men jag vet inte riktigt om jag tycker om det, eller om jag tycker det är pinsamt.
Ska fundera lite över det, sen får vi se.

Mamma tycker jag är makalös. Bara för att jag hänger Skype så satans mycket.
Men jag, Robless, Abbe, Geson, Nicke & Peder har ju så fruktansvärt mycket att snacka om.
och sen har vi ju Battlefield Heroes. (ett litet hjärta för det spelet.)

På söndag är det Derby, med stort D.
IBF Norrköping - KFUM Norrköping.
Hatmöte? Nja, men mycket står på spel. Prestige, inte minst.

Kim Karlsson, Andreas Karlsson, Jens Moser & Pontus Mjösberg gick till KFUM från just IBF inför i år.
Emil Rejsmar gick inför förra säsongen.
Olof Johansson var där en vända för länge sedan.
Någon jag glömt?
Nåväl. Det finns en viss hatkärlek där.
Den kommer glöda som aldrig förr, i Borgsmohallen, på söndag. 14.00.

Nu funderar jag på att äta frukost.
Ja, jag tänkte käka frukost nu. 17.30 på fredagskvällen.
Mamma basunerade nyss ut att det skulle dröja dryga timmen tills middagen är klar.
Alltså måste jag äta frukost. Nu.

Sedan hoppas jag att både jag och Robless får arslena ur vagnen och möter upp varandra.
22.00 ska vi befinna oss på McDonalds, för att vänta in Abbe.
Förhoppningsvis hör Peder av sig snart också, så att han slipper sitta inne - helt själv - och nörda.

Förresten - Tack Celia Caap för hjälpen igår. Nu är jackan beställd. No return. Ingen återvändo.
It's done.

Tidigare synpunkter!
sofi skrev:

det är pinsamt ;) tagga till söndag nuuuu!

2009-12-04 @ 22:57:31
URL: http://pertan.blogspot.com
c. skrev:

jävligt stolt över dig.

2009-12-05 @ 12:23:32
URL: http://celiac.devote.se

Följ i dessa fält för att skicka en kommentar:

This is my name(Obligatoriskt):
Kom ihåg mig.

Hit kan du skicka mail:

Min blogg:

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0